Shopblog Juli

Hey! Ongeveer een week geleden heb ik gewinkeld bij een aantal winkels en heb daar wat leuke kleding en spulletjes gehaald. De prijzen heb ik een beetje afgerond, zal niet meer dan een euro schelen 😉 Ik ben heel blij met deze aankoopjes, kijk verder om de items te zien!

Ik ging als eerste naar de H&M, die ik overigens een hele leuke collectie vond hebben. Daar haalde ik dit geelachtige (ik ben niet zo goed in het beschrijven van kleuren) T-Shirt. Hij is wel een beetje cropped, maar dat staat ook leuk. Wel had ik het fijner gevonden als hij wat langer zou zijn, dan kan ik hem ook aan zonder een high-waisted broek of short.
De stof is wel ietwat doorschijnend, misschien ook iets om even rekening mee te houden :).

  • foto’s  shirt California –

Shirt: 10 euro

Bij de H&M kwam ik ook 2 superleuke blouses tegen. De blouses zijn leuk casual te dragen boven een spijkerbroek, maar ook voor een nettere look kun je ze combineren.

  • foto’s blauwe bloesje + geruit bloesje –

Beide blouses: 20 euro.

Deze lichte spijkerbroek heb ik ook bij de H&M gekocht en hij bevalt me ook prima 🙂

  • foto spijkerbroek

Spijkerbroek: 20 euro

En ten slotte heb ik bij de H&M dit leuke zwarte hemdje gehaald. Ook al is zwart niet heel zomers, valt het wel leuk te combineren en vind ik hem gewoon erg  leuk 🙂

  • foto hemdje

Hemdje: 10 euro

Ook ben ik nog even bij de Primark geweest. Ik kan niet zeggen dat de Primark nou echt mijn lievelingswinkel is, maar af en toe vind ik er wel wat leuks tussen. Ik vond dat de Primark deze keer echt een leuke collecie had 🙂 Vooral met het geruite hemdje en het blouseje (soort van?) vind ik echt erg gaaf.

En oja, nog wat elastiekjes, that’s what I need, haha.

  • foto’s – wit broekje
  • foto geruit hemdje
  • foto shirt blouseje

Geruit hemdje: 5 euro                      Wit blouseje: 8 euro.                   Broekje: Vergeten, oeps….

In ten slotte nog even een notitieboekje bij de Hema wat ik ongeveer elke keer koop als ik bij de Hema kom. Met mijn voorraad zou je een hele klas kunnen voorzien van papier, maar ik vind het elke keer weer nodig om in de Hema toch even de hele collectie te verwelkomen in mijn notebook stash. Hieronder zie je het exemplaar dat ik deze keer heb gekocht. De kaft is gemaakt van stof – tenminste, zo voelt het – een kwalitatief goed boekje 🙂 En natuurlijk ziet hij er erg leuk uit!

  • foto’s notitieboek –

Notitieboekje: 4 euro

Dit was het dan voor deze keer 🙂 Geen hele uitgebreide shopblog, maar oké ik vind dit ook al wel leuk 😀

Wat is jouw favo item? Let me know!

xoxo’ Ilze

 

 

 

Geef een reactie

