New in: green bomberjack

Hey guys! Je ziet ze (tenminste, ik … ) overal op straat en tegenwoordig hebben veel mensen dit item aan de kapstok hangen; het bomberjack! Zo ook ik heb er één gekocht en vandaag deel ik mijn nieuwste aankoopje met jullie, kijk mee!

Ten eerste wil ik zeggen dat ik niet dit bomberjack heb gekocht om met de “hype” mee te gaan, ik vind hem zelf gewoon ontzettend gaaf en kon hem daarom dus niet laten hangen in de winkel. Het is een kakigroen jasje en heeft een zwarte band bij de kraag, de onderkant en bij het uiteinde van de mouwen. Het bomberjack kostte €39,95 en heb ik gekocht bij de Zara, maar ze zijn bij genoeg andere winkels ook verkrijgbaar.

  • foto’s vanaf de grond zeg maar-
  • foto’s dat ik hem aanheb –

Ik ben heel tevreden met deze aankoop en is me (tot nu toe) goed bevallen. Ik zou dit jasje je zeker aanraden (als je hem natuurlijk leuk vindt :)) als je nog op zoek bent naar iets in deze richting. Het jack is wel een beetje aan de warme kant, niet helemaal geschikt voor midden in de zomer dus.Wel op wat koudere dagen en natuurlijk na de zomer, wanneer het weer wat afkoelt en een warmere jas wel lekker is :).

Vond je het artikel leuk? Laat dan een reactie achter 🙂 (is voor mij ook een beetje motivatie om door te gaan met bloggen ;))

Liefs, Ilze

 

Geef een reactie

