OOTD: Thursday

  • foto’s –

Hey guys! Even een outfitje tussendoor. Dit is een look die ik vaak uit mijn klerenkast zou trekken; lekker basic maar wel leuk voor overdag naar school. Het is voor mij best een ‘challenge’ om wat kleding te dragen met meer kleur. Ik merk wel dat ik steeds meer neig te kiezen voor grijs, zwart, wit en andere lichte en basic teinten (schrijf ik dat goed? Teinten?)

Anyways, het is nu toetsweek / proefwerkweek – hoe je het wilt noemen 😉 – en ik heb nog 2 dagen te gaan. En dan eeeeeeeeeindelijk zomervakantie! Hebben jullie al plannen? Let me know in de reacties! Vind ik leuk om te lezen 🙂 Waarschijnlijk vertrekken we een paar weken richting het zuiden, voor de rest ook niet echt iets in de planning.

Ik ga nu weer even aan de slag voor school, helaas moet dat ook gebeuren …

See you next Saturday!

xo’ Ilze

Geef een reactie

