21 juni 2016

Hi guys,

Het is bijna zomervakantie! – oké ik heb al vakantie 🙂 – Donderdag even boeken inleveren & daarna is het zover! Voor mijn gevoel ging de 3e klas erg snel, snap niet dat ik nu al naar de 4e klas ga! Gelukkig ga ik gewoon over.

Anyways, het.is.mooi.weeeeer. Yeah, I love it. Hopelijks blijft het nog even zo en kunnen we nog volop genieten van het o-zo fijne zonnetje en nog een beetje bruin worden voor in de zomervakantie. Dit is dus wat ik vandaag aan heb, lekker luchtig maar ook comfy &leuk.

Top:
Short:
Schoenen:
Pet:

Geef een reactie

