all about yoga

Hey guys, vandaag ga ik het met jullie hebben over yoga. Wat? Ja, yoga 🙂 Zelf ben ik er erg enthousiast over, lees verder over mijn ervaring en foto’s.

Nog niet zo heel lang doe ik nu aan yoga, maar ik kan alvast wel zeggen dat ik er erg enthousiast over ben. Ik vind het fijn om in de avond nog even buiten in het gras te ontspannen, door middel van yoga. Ik ben -om het zo maar even te zeggen- niet de lenigste, maar ik vind het alsnog leuk om (simpele) oefeningen te doen. Hieronder zie je een paar foto’s van oefeningen die ik aan het doen ben.
– foto’s –

Voorheen had ik niet zo veel met yoga, maar nu ik er elke avond even de tijd voor neem merk ik wel dat je er wat meer ontspannen van wordt. Heb ik soms wel nodig tijdens overdrukke toetsweken 😉

– foto’s –

Zoals ik al zei, yoga hoeft niet moeilijk te zijn. Het gaat er om dat je je er zelf fijn bij voelt. En jij? Heb je ervaringen met yoga? Of ben je van plan om er mee te beginnen? Let me know in de reacties! Vind ik leuk om te lezen 🙂

lots of love, Ilze

Geef een reactie

